04 september 2009

september med höst på dörren.

Nu är vi redan inne i september månad, tiden går väldigt fort när man är lycklig, själv hoppas jag att jag kan bli lite mer flitig med mina inlägg här på bloggen, ibland tar man sig vatten över huvudet och man får stoppa sig själv och tänka efter vad som är viktigast. Nu efter en vecka med dunder förkylning och sjuka barn har jag fått nya krafter, var de kommit ifrån vet jag inte. Har hunnit och vara lite kreativ oxå både sytt och pärlat, vilken avkoppling det varit. Bilder lägger jag in senare idag. Nu kallar den lilla toa besök på G, måste bara berätta att i dag har hon varit utan blöja på dagtid i 4veckor. GRATTTIS!!!!! Lilla Troll vad du är duktig.

//KRAM

3 kommentarer:

Sandra sa...

Tack:) Jag älskar barn!!

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej1

men du så mycke jag missat här.
Håller med dej.Borta bra men hemma bäst.Jag är en riktig hemma människa.Men det är väl så kanske när man har många barn & nån som har bekymmer då trivs man bäst hemma för allt är lättare där.
Sovrummet blev jättefint!!!!

Krmar i massor & några extra till min lilla princessa...*LER*

Kramizz Nilla

Sandra sa...

Usch med din förkylning:-( Men hoppas du blir bättre och barnen, hälsa dem så gott och krya på er!