22 september 2009

Oj, vilken dag................

Idag har jag haft fullt upp, jag började med att lämna barnen på skolan och förskolan, sedan en snabbis hem för att få lite mat i magen sedan satte jag mig i bilen och körde till mitt in bokade läkarbesök på Spenshult i Kungsbacka (en reumatikermottagning) där fick jag träffa en helt underbar läkare vid namn Inger Lindgren, vi pratades vid enstund om min smärta jag har i kroppen, hur den var in dagsläget. Ifrån en skala 0-10 så ligger jag på en 8:a i smärta, hon är den första läkaren på flera år som lyssnade på vad jag hade att säga, mitt största problem är ju min höger arm som de gärna får plocka bort ett litet tag och sedan återlämna till mig när de är klara så ont har jag det går inte att beskriva. Hon skicka med mig en remiss på en röntgen för hö arm och vä knä detta kommer jag att fixa imorgon, sedan kommer hon att kontakta Ortopeden på Spenshults sjukhus i Osakrström för hon tyckte att de behövde kolla på arm och knä för en eventuell operation . Spenshult her I come agin (Jane då kommer jag upp och hälsar på dig om du arbetar denna dag) hoppas bara nu att det drar ut nu för jag vill fixa dethär så fort som möjligt.
Efter läkarbesöket tog jag bilen till Kungsmässan där jag shoppa lite och klippte mig, blev nöjd med frisyren. efter ett par timmar där, sög tarmen för att åka hem väl hemma var det bara att vänta på Daniel för vi hade ett inbokat möte med hela personalgruppen på Paulinas förskola där vi skulle träffas och gå igenom situationen, jag skall inte klaga på mötet det var okej, fast allt blev nog inte sagt, det som ej blev sagt ifrån min sida behåller jag för mig själv, och det kommer inte att skrivas här.
Bild på något jag shoppa idag kommer jag lägga ut imorgon, det jag kan säga nu är att den är i rosa.

//KRAM

Inga kommentarer: