05 september 2009

Bildbevis på min kreativa sida

Har nu äntligen fått tillbaka min pyssel lust fast inte med papper som det var tidigare utan med pärlor. Det har liksom blivit en liten drog, säger att jag bara skall pärla lite utan det en lång stund hoppas ni tycker om något jag gjort nu när ni är på min sida och tittar. Jag pärlar både med 925 silver och övriga material i metall.

små svarta Rocailles beads med gröna glaspärlor, och en drake, låset är av magnetpärlor.
GÄNGLAR
mina små gänglar, gör dem både i metall med glaspärlor och 925 silver med sarowski och glaspärlor. Örhängerna är gjorda i 925 silver.

en lite bättre närbild på gänglarna


Detta set har jag gjort till en god vän till oss, hoppas hon tycker om det.





Gängel i halsband, svart och rosa.



Har sytt ett gåva till min goa arbetskamrat Soile, hon fick det på jobbet idag, skrev bara en liten lapp "hoppas du tycker om dem KRAM"
Det blev både en väska och ett litet myntfack

Kommer lägga ut mer inom kort sitter och pillar en hel del, har fått lite beställnigar, som skall vara klara inom kort. Det tuffaste är att sätta pris på det man gjort, vad är det värt? är väldigt dåligt på det.
//KRAM

Inga kommentarer: